Klacht Huawei: Giftbox

Nijkamp2

Op 26-Aug heb ik bij belsimpel een abonnement afgesloten met een Huawei P10plus. De actie was dat zij een Premium gift box tot warde van 119 Euro zou ontvangen en daarom was de reden om deze telefoon te kiezen.
Op 29-Oct heb ik mijn telefoon gekregen behalve de gift box.
Heb dan Belsimpel gebeld naar half uurtje aan de lijn te wachten en was geïnformeerd dat om dat de telefoon direct vanaf Huawei is gestuurd ik moest hun bellen. Heb dan Huawei gebeld en was geïnformeerde dat ik moet en mail sturen met mijn koop bewijs en dat ik zal binnen 24 uur en antwoord krijgen, ik heb het zelfde dag alles gestuurd naar Huawei.
En week later niets gehoord, heb ik nog en e-mail gestuurd, vandaag en andere half weken laten heb ik hun gebeld om te horen dat iemand heeft mij gebeld om mij te informeren dat de actie was voorbij en ze kan geen gift box meer sturen.. eerst niemand had mij gebeld of netjes en e-mail terug gestuurd vind ik heel on vriendelijk.
Nu en ander collega verteld dat ik moest Belsimpel bellen om dat hun heft mij niet op tijd geïnformeerd dat ik moest en formuleer invullen.. ik begrijp dat ik heb mijn telefoon 1 dag te laat gevangen, om dat de actie en dag er voor was verlopen..
Ik ben zo teleurgesteld om dat volgens Huawei heb ik de document niet op tijd ingestuurd... mijn vraag is hoe moet ik en bewijs van mijn telefoon sturen en dag voor dat ik heb het gekregen??

Ik vind het erg misleidend dat er een actie is waarmee je wordt overgehaald om een telefoon te kiezen en dat er daarna zo met een klant wordt (niet wordt) gecommuniceerd. Ik hebben recht op deze gift box omdat ik in alle actievoorwaarden voldoen.

Ik wil graag mijn beloofde gift box krijgen en een netjes en excuses van iemand krijg voor alle gemak.

Ook een klacht indienen over Huawei?