Klacht Huawei: Huawei cashback actie

Jedeem

Begin mei 2014 de benodigde stukken verzonden. Eind juni 2014 via email gevraagd naar stand van zaken. Kreeg evenals alle andere klagers de standaard antwoorden.
"De door u verzonden stukken correct ontvangen en in week 23 goedgekeurd. Conform de alg. voorwaarden wordt het bedrag binnen 10 wkn aan u overgemaakt. Geen betaling van Huawei op rekeningafschrift, maar van Online Distribution Concepts Benelux B.V. Correspondentie over een exacte betaaldatum is helaas niet mogelijk."
Nu gemaild dat de 10 weken voorbij zijn (vanaf begin mei 2014 gerekend, dus 3½ maand).
Nu als antwoord: "Echter, wegens groot succes van deze cashback promotie bedraagt de wachttijd helaas nu langer dan 10 wkn. De uitkering van de € 20,- zullen wij alsnog zo snel mogelijk voldoen. Onze excuses voor het ongemak."
Algemene voorwaarden gelden blijkbaar alleen voor de consument en niet voor het bedrijf zelf. Het woord "oplichting" wil ik nog niet in de mond nemen, maar het komt aardig in de buurt.

HOUDT JEZELF AAN JE EIGEN ALGEMENE VOORWAARDEN EN KOM ONMIDDELIJK MET HET GELD VAN DE CASHBACKACTIE OVER DE BRUG.
BETAAL JE LATER, DOE ER DAN OOK DE WETTELIJKE RENTE BIJ.

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Huawei?