Klacht Huawei: Huawei p8 krom getrokken

Dali

Sinds 6 maanden een Huawei p8 aangeschaft en bovengedeelte van de telefoon is sinds vandaag spontaan krom getrokken. Zowel scherm als behuizing van het toestel.
Dit zonder dat er iets is gebeurt is door verkeerd gebruik. Dit schijnt volgens de provider niet onder de garantie te vallen,maar de kosten voor reparatie zouden 200 euro zijn!
Aangezien ik echter niet verantwoordelijk ben en het een veel voorkomend probleem schijnt te zijn bij dit toestel die ik hierbij dan ook een klacht in bij Huawei. Graag zou ik dit probleem met mijn toestel zo spoedig mogelijk opgelost willen zien daar 200 euro voor iets wat ik niet veroorzaakt heb veel geld is en ik eigenlijk veel plezier heb aan het boven genoemde toestel.

Ik hoop spoedig iets van u te vernemen om te kunnen kijken hoe deze klacht ver af te kunnen handelen

Mvg.,

DalĂ­ Mrak

Graag zou ik mijn toestel gerepareerd of vervangen zien worden.

Huawei
    Beste Dali,

Helaas moet er echt druk zijn uitgeoefend om het toestel krom te trekken Dit kan ontstaan zijn in een onachtzaam moment wat aan uw aandacht is ontsnapt. Helaas is het zo dat dit soort schade valt onder gebruikers schade en wordt niet door de garantie gedekt.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Rob Veen
    HUAWEI Customer Care
    T: 0900-1100888 (lokaal tarief) E: mobile.nl@huawei.com

Ook een klacht indienen over Huawei?

2. Stuur een juridische brief