Klacht Huawei: Huawei p8 lite 2017 Krom

Klachtnummer
# 295209
Gebruiker
Chasinn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24-01-2018 een Huawei P8 Lite 2017 gekocht bij de mediamarkt na 3 weken is het toestel krom getrokken. Wat een slechte bouw kwaliteit zeg. Mediamarkt zegt dat het niet binnen de garantie is. wat is apart vindt het is niet mijn fout dat het toestel krom is geraakt door het slechte bouwkwaliteit

De oplossing

Nieuw toestel of geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen