Opgelost door Huawei: Huawey ascend g510 afgelopen middag nieuw gekocht en al kapot.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81818
Gebruiker
wanderer1952
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit toestel is ineens na bellen volledig vastgelopen en ik kan alleen "zogenaamd" maar noodoproepen doen .
Jammer want hij ziet er mooi uit en werkte ook eerst goed .
In elk ander toestel werkt mij simkaart van Ziggo prima ook op internet .
En zo begon het ook op dit rotding eerst prima en en notabene een systeemupdate van huawey zelf via ditzelfde toestel en voldoende onlinetijd en databundel kon ik nog eenmaal bellen en toen was g\het wel gebeurd .
Nu kan ik wel registeren op die site van hun ,maar dan moet ik het doosje slopen door die code op te sturen na uitknippen .
Ze zien me zeker al aankomen bij de winkel (KIJKSHOP) zonder die code op het doosje !!!???

De oplossing

zonder dralen een nieuw toestel

1 reactie

  1. Auteur
    wanderer1952
    Datum
    Ik heb nu al keurig een nieuwe telefoon kunnen halen bij de kijkshop .
    Huawei Nederland gaf mij dit advies .
    En dat pakte goed uit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wanderer1952
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen