Klacht Huawei: klacht mbt Y300

Klachtnummer
# 146553
Gebruiker
Yvon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in eerste instantie via de klantenservice contact gehad over dat mijn telefoon niet meer werkt. Door een regenbui is er vocht in het toestel gekomen, ik heb daarom gevraagd of dit binnen de garantie van 2 jaar zou vallen. Heb het toestel namelijk nauwelijks een jaar gebruikt. Het enige wat ze me daar konden vertellen was dat ik mijn toestel op moest sturen naar Dr. Mobile. Ik heb hun advies opgevolgd, en het toestel verstuurd, waaraan ook nog extra kosten aan verbonden zijn. Na een paar dagen kreeg ik bericht van deze dr mobile: Er zat vochtschade in het toestel!!!!! Ja duhhh dat had ik zelf al aangegeven.... Ook kreeg ik het bericht dat ik 50 euro moet betalen om mijn toestel weer retour te ontvangen....Ik heb hen gevraagd wat het zou kosten om mijn toestel weer gerepareerd terug te krijgen. Maar daar krijg ik gewoon geen antwoord op...

De oplossing

Of ze lossen de schade gewoon op, of ik krijg een nieuw toestel. Als dit op een van deze manieren opgelost kan worden, zou ik eventueel bereid zijn om de onderzoekskosten te betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?