Klacht Huawei: krasjes op scherm van huwawei Mate7 door orginele smart-cover

Rob

De orginele smart-cover die door huawei bij mijn MATE7 geleverd is geeft super veel krassen op mijn scherm in het gebied van het doorzichtige deel van de smartcover. Naar mijn mening moet de smart-cover mijn toestel juist beschermen.

Een ander recent probleem: de vingerafdruk scanner werkt niet meer ook niet na een herstart van het toestel.

Kras-vrij scherm en andere smart-cover die geen krassen op mijn scherm achterlaat

Huawei
    Beste Jonathan,

Wij hebben geen probleem meldingen over de Mate 7 + cover combinatie. . Het kan wel voorkomen dat er vuil of zand tussen de telefoon en de hoeken van het hoesje terecht kan komen. Door wrijving kan dit mogelijk het toestel beschadigen. regelmatig het hoesje en het toestel reinigen is dan ook het advies.

Aangezien de vingerprintsensor, probeer het volgende.
    U zet de telefoon uit.
    Vervolgens drukt u de aan/uit knop en de volume knop omhoog tegelijkertijd in.
    U ziet vervolgens dat de telefoon wil opstarten, echter blijft u de knoppen ingedrukt houden
    Daarna ziet u een EMUI menu, waarbij u de volgende opties ziet staan, reboot system now, wipe data/factory reset, and wipe cache memory.
    dus u kiest de optie (reboot system now).

Rob Veen
    HUAWEI Customer Care
    T: 0800 9188 (gratis) (ma t/m vrij 08:00 - 21:00, Zat: 10:00 - 16:00 (m.u.v. Feestdagen)
    E: mobile.nl@huawei.com
    Rob
    Hoi Rob, bedankt voor de tip betreffende de vingerafdruk scanner.

Ik reinig het toestel bijna dagelijks dus daar kan het niet aan liggen, zand heb ik niet in mijn broekzak. De minuscule krasjes zitten ook alleen op dat deel van het scherm waar het kunstof-doorzichtige deel van cover het scherm raakt. Het lijkt op het probleem dat samsung ook ooit heeft gehad: https://www.galaxyclub.nl/2015/05/clear-view-cover-kan-krassen-op-het-scherm-van-de-samsung-galaxy-s6-edge-veroorzaken/

Rob
    Er is nog steeds geen oplossing voor mijn probleem met de krasjes op het scherm. Huawei legt het probleem volledig bij de klant, laat ze eerst maar eens een onderzoekje doen, het is overduidelijk een productie fout.

Rob

Ook een klacht indienen over Huawei?