Klacht Huawei: Kromme Huawei p8 lie

Klachtnummer
# 181840
Gebruiker
Ritabroekhuis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook wij hebben een kromme Huawei p8 lite, en zouden dit graag opgelost zien. Het toestel is in oktober 2015 gekocht, Medio mei 2016 ter reparatie opgestuurd, in verband met krom toestel en slechte werking telefoon, en nu na drie maanden krommer dan ooit! (za, 20/08/2016 - 12:38)

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Huawei
    Datum
    Beste ,

    Helaas moet er echt druk zijn uitgeoefend om het toestel krom te trekken Dit kan ontstaan zijn in een onachtzaam moment wat aan uw aandacht is ontsnapt. Helaas is het zo dat dit soort schade valt onder gebruikers schade en wordt niet door de garantie gedekt.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Rob Veen
    HUAWEI Customer Care
  2. Auteur
    Ritabroekhuis
    Datum
    Sorry hoor, dit slaat nergens op. Iedereen heeft zijn telefoon in zijn broekzak zitten. Dit is geen gebruikersschade. We hebben hem in mei laten repareren, na terugkomst was hij recht, en binnen drie. Maanden is hij weer krom. En op internet kunt u lezen dat dit een voorkomend probleem is bij de p8.