Klacht Huawei: niet nagekomen promotie huawei

Klachtnummer
# 376258
Gebruiker
spunky85
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Huawei had in Maart dit jaar een actie lopen, een Fortuna GT watch gratis bij aankoop van een toestel. De watch zou binnen maximaal 4 weken geleverd worden, bevestiging per email. Ik had volgens hun een traceercode moeten ontvangen, welke ik nooit gekregen heb. toen was er een stockprobleem; toen bleek de watch vast te zitten bij DHL, ze beloven van alles maar doen niets. Ondertussen zitten we in week 15, worden door de belabberde klantenservice van huawei van het kastje naar de muur gestuurd en is er nog steeds geen passende oplossing en geen horloge na herhaaldelijk telefonisch contact.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk de fortuna GT watch + een compensatie; of een restitutie te waarde van de watch; (€200)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen