Klacht Huawei: Niet werkende cashback voor tablets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351932
Gebruiker
Erik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Huawei heeft een cashback actie voor oa tablets.
Hoewel ik al 3 weken bezig ben met hun klantenafdeling (Huawei Customer Care) is er van care geen sprake. Telkens wordt je gevraagd het formulier opnieuw in te vullen, maar het systeem weigert. Hoewel klantenservice meldt dat de gegevens correct zijn ingevuld, vragen zij dit steeds maar nogmaals te doen. (in de hoop dat je het opgeeft?)

De oplossing

Zorgen dat ik de cashback zonder verdere acties ontvang

2 reacties

  1. Auteur
    Erik
    Datum
    Inmiddels zijn er wederom de nodige pogingen gedaan om de cash-back te verkrijgen maar ondanks de formulier aanpassing nog altijd zonder resultaat. Het schiet niet op en is op zijn zachts gezegd wel erg vreemd voor een bedrijf in de IT sector....
  2. Auteur
    Erik
    Datum
    Een week geleden op basis van de laatste wijziging wederom het cashback formulier ingevuld. Als nog zonder resultaat....! Nu na een week weer een mail gestuurd aan de klantenservice omdat zij niets meer van zich laten horen, droevig dat je als klant zo behandeld wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet echt, ze zoeken voor de zoveelste keer naar een oplossing zeggen ze.. Maar het duurt nu inmiddels ruim 7 weken en dat voor een simpele cash-back.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?