Klacht Huawei: Onderdelen Huawei worden niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277263
Gebruiker
L. Ausma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een super mooi (en duur!) toestel, de Huawei Mate 9. Helaas is door een val het scherm stuk. Inmiddels wacht ik al 8 weken op een vervangend scherm. Wat een slechte service! Ik had een betere service verwacht bij een toestel van € 699!!
Klantenservice kan niks voor me doen, zeggen gewoon "als u hem naar Dynafix stuurt is ie vast sneller klaar".... Dat riekt naar een behoorlijke monopoly positie van Dynafix, als zij wel onderdelen krijgen en andere reparateurs niet...

De oplossing

Zo snel mogelijk onderdelen (scherm incl. touch etc) leveren aan de door mij gekozen reparateur

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Ausma
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie gehad van het hoofdkantoor zoals gemeldt in de reactie hier boven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen