Klacht Huawei: Ontplofte lader Huawei telefoon

Klachtnummer
# 421022
Gebruiker
Da
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 maanden terug is tijdens het laden van mijn Mate 20 de lader ontploft.
Kort voor het ongeval hoorde ik een krakend geluid uit de lader komen en omdat ik merkte dat er iets niet klopte liep ik naar de lader toe om deze te los te koppelen.
Toen ik hem net in mijn handen had kwam met een harde knal het frontje van de later uit de lader en kreeg ik deze bijna in mijn gezicht.

Huawei beantwoord de telefoon en belooft me keer op keer terug te bellen.
Dit doen ze niet.

Uiteindelijk naar de winkel gegaan en gesproken met het hoofd van de klantenservice, James Morel, maar ook hij komt zijn beloftes niet na.


Heb ook een klacht ingediend maar krijg geen reactie.

Het lijkt wel een doofpot verhaal waarbij ze hopen dat ik het erbij neerleg.

De oplossing

Oplossing zoeken en me niet negeeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Huawei is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen