Klacht Huawei: Oplichting Huawei via casback aanbieding

Klachtnummer
# 55123
Gebruiker
Drechtje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 maart heb ik een Huawei smartphone gekocht bij BCC met Euro 20,- cashback. Ik kreeg van de verkoper van BCC te horen
dat ik via de webside van BCC de cash-back bij Huawei kon aanvragen. Thuis gekomen heb ik dit gelijk gedaan. Ik kreeg een melding
van ontvangst en daar stond in dat ik moest wachten op een bevestigingsmail. Zie hieronder:
U ontvangt een bevestigingsmail die u dient uit te printen en samen met een kopie van de kassabon en de originele streepjescode vóór 13 april 2014
in een voldoende gefrankeerde envelop kunt opsturen naar:
ODC Benelux
T.a.v. Huawei Ascend G510 cashback
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Helaas, heb ik tot nu toe nog niets mogen ontvangen. Ik heb op 6 en 15 maart gemaild naar Huawei waar de bevestigingsmail bleef maar geen antwoord. Tussentijds heb ik ook gemaild naar BCC klantenservice maar ook geen antwoord. Ook gebeld met de klantenservice op 17 maart zou een mail krijgen van Huawei maar helaas niets.

De oplossing

Terugbetaling van de beloofde cashback korting.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen