Klacht Huawei: Prijs verschillen Huawei en Daynafix.

ER Sedney

Dat het Huawei reparatiecentrum vanwege corona gesloten is. Via de klantenservice vooraf de kosten voor des betreffende reparatie door gekregen. Huawei stuurt mijn mobiel naar derden (Daynafix) die meer kosten in rekening brengen dan afgesproken prijs met klantenservice Huawei. Er was al eerder een probleem met het ophalen van mijn mobiel aan huis en het bellen naar klantenservice kost 45 cent per minuut en de gebruikelijke kosten komen er ook nog bij.

Het verschil betalen aan Dynafix. Ik wil alleen de afgesproken prijs betalen die ik door kreeg van Huawei, daarom ging ik akkoord met het ophalen van mijn toestel en de reparatie. Dynafix geeft verder ook geen andere defecten aan mobiel aan, te zien op offerte/ factuur (zie bijlage) er is onderzoek gedaan dus dat verklaart ook niet de prijsverschillen van Huawei en Dynafix.

ER Sedney
    Ik heb van niemand een reactie ontvangen. Ook van Daynafix niet die mijn mobiel ter reparatie in huis heeft. Ik ga hun niet bellen want zij jagen mensen (mij) op kosten met 45 cent pm en de gebruikelijke kosten die er mog bij komt. Ik ben nog meer teleurgesteld in Huawei want het is een apparaat die bij hun ter reparatie is aangemeld.

Ook een klacht indienen over Huawei?