Klacht Huawei: Problemen met helpdesk bij update toestel

kees

Ook bij mij is er door een fout bij huawei geen upgrade gekomen naar android 10. Het betreft een P smart+ 2019 die een update gehad behoorde te hebben. De helpdesk geeft toe dat het fout is gegaan en de update zou gepust worden naar mijn telefoon. dit speelde in oktober 2020 nu nog steeds niks en als je belt komt de belofte dat je teruggebeld wordt maar niks. Ondanks de tevredenheid met het otestel is de laatste Huawei die ik koop en op dit moment raad ik een ieder af er nog een te kopen want de service is helemaal niks bij hun.

Haar belofte nakomen en zorgen dat er een update mijn kant opkomt, en zeker contact houden als dat beloofd is.

kees
    Op 9 februari nog geen enkele reactie van Huawei, schandelijk eigenlijk voor een bedrijf waarvoor het zo belangrijk is om zijn klanten te behouden of bij te krijgen.
    kees
    Tot op dit moment 14-2 nog geen enkele reactie van Huawei, eigenlijk schandelijk voor een bedrijf dat vooral nu het moet hebben van het vertrouwen in hun. Ik denk dat mijn volgende toestel geen Huawei meer zal zijn en zal dat dan ook publiekelijk naar buiten brengen hoe ze met klachten omgaan, vooral omdat het hun probleem is dat ze heel eenvoudig kunnen oplossen.
    kees
    Inmiddels weer contact gehad met Huawei ze beloven er extra aan te werken en me op de hoogte te houden van de vorderingen ben benieuwd de medewerker klonk heel behulpzaam. Wordt vervolgd.
    kees
    De klantenservice heeft nog steeds geen contact opgenomen ondanks belofte dat we wekelijks contact zouden houden.
    kees
    De klantenservice maar weer eens gebeld, de juiste persoon die zelf contact zou houden was niet bereikbaar, zou me terugbellen. Wat ik kreeg een mailtje dat hij het weer eens naar de hogere afdeling had doorgestuurd.
    Dit is toch niet klantvriendelijk !!

kees
Niks opgelost. Voor mij zo geen Huawei meer ondanks dat de artikelen prijstechnisch heel goed zijn.

Ook een klacht indienen over Huawei?