Klacht Huawei: reparatie al meer dan 7 maanden en nog steeds band 6 niet terug

Klachtnummer
# 652272
Gebruiker
nicoleband6
Datum
1 reactie

Details

Klacht

8-5-2022 huawei band 6 gekocht. Deze gebruikte ik ook voor de asr vitality app waarmee je door actief te zijn punten verdient en die kan inwisselen voor bv een bol.com bon. 23-8-2022 band 6 opgestuurd naar Huawei omdat deze niet meer werkte. Ik heb nu bijna 7 maanden later nog steeds de band niet terug! Vele mailtjes en chats gestuurd maar ze geven alleen excuses voor het lange wachten. Daar heb ik niks aan. Ook vanaf augustus dus geen punten kunnen verdienen in de asr app en zo veel geld misgelopen.

Gewenste oplossing

Ik wil geld terug of een nieuwe band 6. Of NU mijn gerepareerde band 6 terug. Ik wil geen dag meer langer wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    nicoleband6
    Datum
    Huawei heeft er een handje van niet te reageren. Of te zeggen dat ze de zaak hogerop zullen brengen en binnen 2 dagen wat zullen laten weten om dan vervolgens niks meer te laten horen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen