Klacht Huawei: Reparatie geweigerd Huawei Mate 20 Pro groene gloed op LG scherm

Fatih

Ik heb een huawei mate 20 pro met de welbekende lg schermen die SOWIESO in aanmerking komen voor vervanging. Deze klachten heb ik sinds enkele weken. Mijn telefoon is echter in den haag ter reparatie onder garantie geweigerd, omdat het glas licht gebarsten is. De telefoon gebruik ik al maandenlang met gebarsten glas. Dit heeft TOTAAL GEEN invloed op de werking van de telefoon.

In het garantiebeleid van Huawei staat duidelijk dat het probleem alleen niet onder garantie valt als het probleem het gevolg is van veroorzaakte schade aan de telefoon. Dat is hier duidelijk niet het geval, mijn telefoon is nog steeds perfect werkzaam. Het scherm is echter het scherm van LG dat vervangen dient te worden.

9. Deze Garantie biedt geen dekking voor gebreken en schade als gevolg van:
a. normale slijtage van de apparatuur of de normale veroudering van apparatuur;
b. het Product niet op een normale en gewoonlijke wijze gebruiken;
c. elke demontage, reparatie, wijziging of aanpassing uitgevoerd door iemand anders dan HUAWEI of een Geauthoriseerd Servicecentrum;
d. onjuist gebruik, misbruik, nalatigheid of een ongeval, ongeacht de toedracht;
e. onjuiste tests, bediening, onderhoud, installatie of enige wijziging of aanpassing van het Product;
f. morsen van etenswaren of vloeistoffen, corrosie, roest of het gebruik van een onjuiste spanning;
g. krassen op of schade aan kunststof oppervlakken en alle andere uitwendig blootgestelde delen als gevolg van normaal gebruik;
h. gebruik buiten het toegestane gebruik volgens de gebruikershandleiding van het Product.

Ik ben pas tevreden op het moment dat het LG scherm van mijn Huawei Mate 20 Pro netjes en kosteloos onder garantie vervangen wordt.

Fatih
    Ik wordt enkel en alleen gebeld door huawei met l*lsmoesjes dat ik gecontacteerd zal worden. Allemaal onzin. Niemand heeft mij nkg gebeld behalve de belletjes dat ik gebeld zou worden.
    Fatih

Ook een klacht indienen over Huawei?