Klacht Huawei: Slechte of geen Service door het Huawei Service Center in Amsterdam ivm Huawei Smartwatch Classic.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353825
Gebruiker
den.Riet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Binnen garantie gaat mijn Smartwatch Classic kapot en kan niet meer gerepareerd worden en het horloge word niet meer gemaakt. Je word in het Huawei Service Center als klant slecht behandeld en krijgt zonder overleg het goedkoopste, alternatief aangeboden. Een redelijk overleg over een ander alternatief (ander kleur) , eventueel met bijbetaling, is niet mogelijk.

De oplossing

Huawei zou gewoon in overleg een redelijk wederzijds acceptabel alternatief aan kunnen bieden, Eventueel zelfs met bijbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    den.Riet
    Datum
    Een ander probleem bij Huawei is dat een klacht over het Service Center in Amsterdam behandeld word door ......... het Service Center Amsterdam. Zo houd een slecht functioneerde afdeling/persoon zich wel in stand. Hopelijk word deze klacht gelezen door iemand van Huawei marketing of Management.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
den.Riet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als je een klacht hebt over het Huawei Service Center Amsterdam word de klacht afgehandeld door ......... Huawei Service Center Amsterdam, waardoor je er niets mee opschiet. Jammer van het marketing geld dat Huawei besteed om hun merk te promoten en teniet word gedaan door personeel in dit Service Center.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen