Opgelost door Huawei: Terugbetaling niet ontvangen na retourzending product

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 522763
Gebruiker
Teleurgesteld#inHuawei
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12 januari 2021 Huawei horloge GT2 in online actie betaald en geleverd gekregen, product voldoet echter niet aan verwachting. retourbetaling bestelling word steeds uitgesteld, op 13 januari retour gestuurd met retourlabel Huawei. Nu op 23 februari nog steeds het aankoopbedrag niet teruggestort gekregen

De oplossing

De terugbetaling per direct voldoen ! niet steeds over "escaleren van Huawei-fout" praten en beloven dat er betaald gaat worden, maar gewoon vodoen!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Teleurgesteld#inHuawei
    Datum
    Nog niets vernomen van Huawei, wel zelf maar weer gebeld maar geen antwoord gekregen wanneer geld overgemaakt wordt. Men heeft daar de mond vol over intern escaleren en over hoe vervelend het is enz. Daar ben ik echter n iet bij gebaat, ik wil gewoon mij geld terug!!!
  2. Auteur
    Teleurgesteld#inHuawei
    Datum
    Gister het beloofde bedrag nog niet gestort gekregen, de callcenter medewerker (weer een andere natuurlijk) vind het allemaal wel vervelend, maar mag alleen naar zijn chef “escaleren” want daar zijn ze gek op dat woord bij Huawei! Eigenlijk betekent escaleren dat ze gewoon schijt aan je hebben. En de chef die terug zou bellen op vrijdag na 18u00 ??? Die belt pas in 2022 vermoed ik zo. Wat een frustrerende tent dat Huawei! En die €225,-?
    Die zal ik persoonlijk een keertje op moeten gaan halen vermoed ik.......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld#inHuawei
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk! het geld is teruggestort. Na 3 maanden mailen, bellen, bellen en nogeens bellen. Uiteindelijk (1 van de 7. de Egyptische callcenter medewerkers) uitgelegd dat zijn “escaleren” niets betekent en mijn voorstel om een gierkar met boeren restafval te bezorgen bij een Nederlands Huaweikantoor heeft geholpen. En neem van mij aan, dat had zeker gebeurd als ik deze week mijn zuurverdiende geld niet terug had gekregen!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen