Opgelost door Huawei: wordt van kastje naar de muur gestuurd steeds weer iets anders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362841
Gebruiker
Ralf
Datum
2 reacties

Details

De klacht

cashback actie mate 20 pro. ben sinds februari bezig hiermee en er wordt steeds om iets anders gevraagd. heb in de tussentijd 6x alles ingeleverd wat ik heb en nog steeds afkeur.
wordt er moedeloos van
misschien beter voor huawei om de cashback via leverancier toestel te laten verlopen.

WIL een oplossing anders gaat alles naar mijn rechtsbijstand.
zeer slechte reclame voor Huawei

De oplossing

Regelen dat ik mijn cash back krijg

2 reacties

  1. Auteur
    Ralf
    Datum
    Wacht nog steeds
  2. Auteur
    Ralf
    Datum
    vandaag bericht gehad cash back alsnog goed gekeurd.
    wat een klacht niet zoal doet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ralf
Datum
Uiteindelijke oplossing
opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huawei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen