Klacht HUBBIT: Houden zich niet aan levertijd en slechte informatie

vandenbergjes

Dinsdag 30 juli 2013 2 tablets besteld bij Hubbitstore met een levertijd van max 5 werkdagen. Na aankoop/betaling een orderbevestiging maar hier stond verder niets in over de levering. Maandag 1 aug nog geen mail gekregen over de levering dus online gekeken. Website was offline en kon je d.m.v. een mail te sturen informatie krijgen over je bestelling. Gedaan maar zat me toch niet lekker dus op zoek gegaan naar een telefoonnummer. Na goed zoeken uiteindelijk gewoon de uitgeverij gebeld. Dame vertelde me dat alles was verstuurd en dat ik het pakket een deze dagen kon verwachten. Dinsdag ook netjes antwoord op mijn mail met hetzelfde verhaal. Nu woensdag 3 aug 17.00 uur en nog steeds geen tablets. Weer gebeld en nu zijn mijn tablets toch nog niet verzonden zijn maar morgen komt er weer een lading binnen en hier zitten mijn tablets bij. ...dan is het maar afwachten of ik ze vrijdag heb aangezien wij zaterdag met vakantie gaan Daarna is er wel iemand thuis maar we willen ze graag meenemen!

Betere informatie omtrent levering en houden aan levertijd. Wanneer dit niet lukt dan graag ook de klant informeren en eventueel met een oplossing komen. Nu heb ik straks niks en had ik beter iets in de winkel kunnen kopen!

HUBBIT
    Goedemorgen Linda,Allereerst excuses voor de verlate vertraging in min reactie. Klachtenkompas is nieuw voor ons (HUBBIT) en de aanmelding en verwerking van de klacht nam dus wat meer tijd in.
    Als het goed is hebben mijn collega's jou klacht al opgelost en hoop ik dat je toch nog tevreden bent over de afhandeling en vooral met jou product. Mocht er nog iets zijn kan je altijd contact opnemen en zorgen wij voor een snelle afhandeling van jou vraag / klacht.Met vriendelijke groet,Ivo Meijer

Ook een klacht indienen over HUBBIT?