Klacht HubHub: Hubhub en Post NL waardeloos
Details
De klacht
Helaas heb ook ik een verschrikkelijke ervaring met hubhub hetgeen mij nu 185 euro heeft gekost. Een product dat ik bij de veiling via bva heb gekocht zou goed verpakt en netjes geleverd worden. 50 euro betaalde ik hiervoor voor het transporteren van iets van 5*20*20 cm en nog geen kilo.Doos geopend en product los in de doos, resulteert in compleet gebroken en onbruikbaar product. Als compensatie wordt mij nu 20% van de netto veilig waarde aangeboden, 23 euro. Dit terwijl ik in totaal 185 euro armer ben.
De oplossing
Hubhub is onderdeel van Post NL die totaal geen verantwoordelijkheid neemt. Ik wens dat PostNL wel verantwoording neemt en mij alsnog de schade vergoed. Nu laat men het bedrijf faillietgaan/stopt ermee en laat klanten zoals ik aan hun lot over.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.