Klacht HubHub: HUBHUB en POST.NL strafbaar wegens MISLEIDING?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 280537
Gebruiker
HBhb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HUBHUB en POST.NL komen gemaakte afspraken niet na en maken zich schuldig aan misleiding. En al meerdere malen nu. Bij het plaatsen van een opdracht kun je een datum aanvinken wanneer dit moet gebeuren maar ze laten de klant zonder ook maar 1 berichtje een week of langer wachten. Herhaaldelijk gevraagd om uitleg, maar contact maken is bijna niet mogelijk via de site, ook bij POST.NL niet, meerdere malen schriftelijk gevraagd om opheldering en zelfs op aangetekende brieven wordt niet gereageerd. Ook heb ik gevraagd om een factuur maar ook deze wordt niet gegeven! Zeer slordig en in mijn ogen strafbaar ( dwaling en misleidende websites! )

De oplossing

HUBHUB zou van het web moeten verdwijnen, mijn advies is: wilt u iets laten vervoeren, schakel een lokale chauffeur met bestelbus in. Vaak goedkoper en ze komen niet een minuut te laat. De grote bedrijven verpesten het, de kleine niet, zo is mijn ervaring.

1 reactie

  1. Auteur
    HBhb
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HBhb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals verwacht geen enkele reactie van HUBHUB.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over HubHub?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen