Klacht HubHub: Kast tot twee keer toe niet op afgespoken dag geleverd!

Klachtnummer
# 271430
Gebruiker
DF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via HubHub een kast laten verhuizen. De prijs is in orde, echter de dienstverlening niet. Zowel bij het halen als het bezorgen ging het mis. Bij het ophalen was de dag niet in het systeem gezet en moest ik een nieuwe afspraak maken. Dit betekende gelijk dat de bezorgdag ook opschoof. Op de dag van bezorgen werd er niet bezorgd ("oeps bestelling niet aangeleverd bij PostNL)... Dus hiervoor moest er weer een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Op het verzoek van een goede (creatieve) oplossing werd aangegeven "wij doen niets, staat in onze algemene voorwaarden". Dank je wel Roxanne.
Je mag mag van een verhuizer verwachten dat ze op tijd ophalen en leveren...

Voor HubHub geld het echt Nederlandse gezegde "goedkoop is duurkoop".

De oplossing

Excuus + creatieve compensatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over HubHub?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen