Opgelost door HubHub: ladenkast niet bezorgd op afgesproken datum (9-8). Hubhub reageert niet.

content Opgelost
Kast marktplaats

ladenkastje in Breda opgehaal (1 augustus). Het kastje zou bezorgd worden in Groningen door PostNL Extra@Home op 9-8-2017 tussen 08:00:00 en 11:00:00. Echter 9.15 werd ik die dag gebeld dat het kastje nog niet aangekomen was. Ik heb direct hubhub gebeld maar na 30 minuten wachten werd de telefoon nog niet opgenomen, daarna heb ik schriftelijk een klacht via de website van hubhub ingediend met het verzoek mijn ladenkastje op te sporen en alsnog te laten bezorgen. Echter hier heb ik geen reactie op gekregen.

Ook op de 4 augustus verstuurde email naar hubhub met opmerkingen dat het ophaalproces van het kastje niet soepel verlopen was, heb ik nooit een reactie gekregen.

opsporen van mijn ladenkastje en alsnog laten bezorgen

Kast marktplaats
    vanochtend nam hubhub zowaar te telefoon op! Zij gaan nu zoeken in de loods naar mijn ladenkastje! ik word vandaag teruggebeld.
    Kast marktplaats
    de kast is in de loods teruggevonden door hubhub en zal 21-08 bezorgd worden.
    Kast marktplaats
    Maandag, dinsdag en woensdag zou het kastje bezorgd worden, maar kwam niet. Ik hoop op morgen, dan is bezorging opnieuw gepland.
    Kast marktplaats
    opnieuw 24-08 is de kast niet bezorgd. Het staat toch echt goed in het systeem blijkt als ik de klantenservice van extra@home bel. Morgen maar weer proberen!
    Daarna hubhub opnieuw gebeld dat ik er geen vertrouwen in heb als er niets in het systeem veranderd dat het morgen wel goed komt. Aan hubhub heb ik alle emails van extra@home doorgestuurd "wij hebben u gemist", beginnen ze mee. Ik geloof er niets van dat zij mij gemist hebben, ik wacht al de hele week thuis! Hubhub zoekt het opnieuw uit en reageert vandaag per email.

Kast marktplaats
de kast is na 5 dagen thuis wachten alsnog bezorgd. Hubhub heeft via klachtenkompas niet gereageerd.

Ook een klacht indienen over HubHub?