Opgelost door HubHub: ladenkast niet bezorgd op afgesproken datum (9-8). Hubhub reageert niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270211
Gebruiker
Kast marktplaats
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ladenkastje in Breda opgehaal (1 augustus). Het kastje zou bezorgd worden in Groningen door PostNL Extra@Home op 9-8-2017 tussen 08:00:00 en 11:00:00. Echter 9.15 werd ik die dag gebeld dat het kastje nog niet aangekomen was. Ik heb direct hubhub gebeld maar na 30 minuten wachten werd de telefoon nog niet opgenomen, daarna heb ik schriftelijk een klacht via de website van hubhub ingediend met het verzoek mijn ladenkastje op te sporen en alsnog te laten bezorgen. Echter hier heb ik geen reactie op gekregen.

Ook op de 4 augustus verstuurde email naar hubhub met opmerkingen dat het ophaalproces van het kastje niet soepel verlopen was, heb ik nooit een reactie gekregen.

De oplossing

opsporen van mijn ladenkastje en alsnog laten bezorgen

4 reacties

  1. Auteur
    Kast marktplaats
    Datum
    vanochtend nam hubhub zowaar te telefoon op! Zij gaan nu zoeken in de loods naar mijn ladenkastje! ik word vandaag teruggebeld.
  2. Auteur
    Kast marktplaats
    Datum
    de kast is in de loods teruggevonden door hubhub en zal 21-08 bezorgd worden.
  3. Auteur
    Kast marktplaats
    Datum
    Maandag, dinsdag en woensdag zou het kastje bezorgd worden, maar kwam niet. Ik hoop op morgen, dan is bezorging opnieuw gepland.
  4. Auteur
    Kast marktplaats
    Datum
    opnieuw 24-08 is de kast niet bezorgd. Het staat toch echt goed in het systeem blijkt als ik de klantenservice van extra@home bel. Morgen maar weer proberen!
    Daarna hubhub opnieuw gebeld dat ik er geen vertrouwen in heb als er niets in het systeem veranderd dat het morgen wel goed komt. Aan hubhub heb ik alle emails van extra@home doorgestuurd "wij hebben u gemist", beginnen ze mee. Ik geloof er niets van dat zij mij gemist hebben, ik wacht al de hele week thuis! Hubhub zoekt het opnieuw uit en reageert vandaag per email.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kast marktplaats
Datum
Uiteindelijke oplossing
de kast is na 5 dagen thuis wachten alsnog bezorgd. Hubhub heeft via klachtenkompas niet gereageerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over HubHub?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen