Klacht HubHub: Niet nakomen van afspraken en onbereikbaar voor communicatie

S.H. Holm

Het lukt niet om HubHub, een onderdeel van PostNL, te bereiken. Er wordt niet gereageerd op terugbelverzoeken of emails. Op 31/7 de factuur betaald om op 3/8 een fiets op te halen (duidelijk gemaakt dat dat de ophaaldag van de veilig was). Op 9 augustus iemand gesproken na 2 uur en 40 minuten in de wacht te hebben gestaan. Aan de telefoon smoesjes verteld dat de spullen niet gereed waren bij de verzender. Ik zou teruggebeld worden, is niet gebeurd. Er is een email gestuurd dat de spullen geleverd zouden worden, waardoor thuis gebleven van mijn werk. Spullen niet geleverd, mailtje bleek fout, spullen nog niet eens opgehaald bij verzender.
Dus waar ik problemen mee heb is:
- niet nakomen van afspraken
- liegen
- nauwelijks bereikbaar zijn en niet reageren op mails en terugbelverzoeken.
- een gebrek aan empathie en service gerichtheid. Het is zeer vervelend om voor niets vrij te nemen. Leg gewoon één en ander uit en los het op.

Excuses en uitleg. Levering van de spullen op zeer korte termijn.

S.H. Holm
    Wat een raar en klantonvriendelijk bedrijf, is dit PostNL???! Na 19 dagen nog geen reactie, ondanks de terugbelverzoeken, mails en klachten. De fiets nu maar zelf opgehaald in Antwerpen. Tsja hoe nu je geld terugkrijgen van een partij die nergens op reageert?!
    S.H. Holm

Nog steeds geen reactie van Hubhub of haar partners. Je zou verwachten dat een partij als onderdeel van PostNL op een gegeven moment op zijn minst kan reageren.
    € 78,- betaald voor het ophalen van een fiets. Het geld direct innen, vervolgens niets meer van je laten horen en dat niet raar vinden. Ik kan me niet voorstellen dat de medewerkers trots zijn op hun eigen bedrijf. Dit is niet alleen klantonvriendelijk, dit is oneerlijk zaken doen.
    Ik kan alleen maar zeggen: doe geen zaken met dit bedrijf. Voor mij en mijn bedrijf in ieder geval nooit meer.

Ook een klacht indienen over HubHub?