Opgelost door HubHub: Slechte klantenservice, geen empathie en ze betalen niet terug!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 272840
Gebruiker
Beheerder01
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 15-08 hebben we van Hubhub een offerte van EUR 69,99 gehad voor het ophalen van goederen. We gingen akkoord met de offerte en hebben de nota die we kregen meteen betaald. Echter hebben we 3 afwijkende reacties van verschillende hubhub medewerkers gehad, voordat ze door hadden dat ze een offerte moesten opsturen. Het was duidelijk dat de medewerkers van hubhub niet lezen. Dit was het begin van alle ellende.

Een dag voor de ophaaldag van de goederen kregen we een melding van hubhub dat we EUR 158,99 voor het ophalen van de goederen moesten betalen, terwijl dit al was afgehandeld.

We hebben zelf contact met Hubhub opgenomen, die aangaf dat ze de kosten van 1 kavel erbij moesten doen waardoor de kosten hoger zijn geworden. Dit was weer een fout van hun klantenservice, want in de nota die we al hadden betaald, stond dit product. Hetgeen we ook aan Hubhub hebben meegedeeld.
De klantenservice was meer met ons een schuld aanpraten bezig, dan dit weer recht te zetten.

Op de ophaaldag hebben we van de verkoper vernomen dat Hubhub de goederen niet heeft opgehaald. We moesten snel een andere vervoerder regelen om te voorkomen dat we onze spullen kwijt raakten.

Na enig contact met Hubhub gaf de klantenservice aan dat we een klacht konden indienen of ons geld terug konden vragen. We hebben aangegeven dat we niks meer met dit bedrijf te maken willen hebben en dat we ons geld graag op onze rekening terug zien.

Al 3 weken wachten we op ons geld, maar tot op heden hebben we van Hubhub niks vernomen. Het lijkt bijna op oplichting. Eerst wordt je afgeperst om meer te betalen, anders krijg je blijkbaar je goederen niet. Dit, terwijl je in je recht staat. En als je niet doet wat ze willen, dan kan je ook naar je centen fluiten.

Over de klantenservice van Hubhub valt er nog heel wat te wensen over. Ze hebben geen empathie en geen idee wat klantenservice inhoudt. Ook zijn ze niet oplossingsgericht. Ze zorgen eerder voor problemen.

Gewenste oplossing

Graag ons geld zsm terug storten. En zoek geschikte medewerkers voor de klantenservice.
Geboden oplossing
Hubhub laat niks weten. Per mail krijgen we geen reactie van ze. Uiteindelijk hebben ze het geldbedrag bijgeschreven. Maar hun afhandeling en service is zeer slecht.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Beheerder01
    Datum
    Tot op heden hebben we ons geld niet terug ontvangen en niks van Hubhub vernomen.
  2. Auteur
    Beheerder01
    Datum
    Tot op heden hebben we ons geld niet terug en geen reactie gehad.
  3. Auteur
    Beheerder01
    Datum
    We hebben geen reactie van Hubhub gehad. Ook hebben we ons geld niet terug ontvangen.
  4. Auteur
    Beheerder01
    Datum
    Het geld is eindelijk teruggeboekt, maar ik heb heel wat over hun slechte service te melden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HubHub?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen