Klacht HubHub: Zeer onredelijke vergoeding door onzorgvuldig handelen van vervoerder HubHub zelf

Patrick

Ik heb HubHub ingeschakeld om mijn bestelling van een compleet badkamermeubel te vervoeren van leverancier naar mijn huis. In het eigen depo van HubHub is daarbij de wasbak stuk gegaan door hun onzorgvuldig handelen. De wasbak is een inbouw wasbak wat specifiek bij het gehele meubel past. HubHub heeft gekeken of zij bij de leverancier een nieuwe wasbak konden krijgen. Deze is niet meer verkrijgbaar en nu maakt HubHub zich af met het betalen van een vergoeding per kilo. Dit zal inhouden dat ik bij elkaar 128 euro vergoed krijg voor de wasbak. Alleen heb ik dan niets aan het gehele meubel ter waarde van bijna 900 euro!! En daarbij mij opzadelen met het probleem dat ik dan zelf op zoek kan naar een wasbak die eventueel zou passen...... Echt ongehoord!
Kans is groot dat het hele meubel niet meer bruikbaar is...... hun enige vergoeding is dus de wasbak die 25 kg weegt zou dit neerkomen op een bedrag van € 85,= Daarbij zullen ze de helft van de transportkosten crediteren tw € 43,62.

Ik wens of een passende wasbak die overeen komt met de "oude" wasbak die men heeft laten vallen of een vergoeding van de totale badkamermeubel en mogen ze zelf kijken wat ze met de rest van het meubel doen.
Het complete meubel kost € 870,23, de vervoerskosten van HubHub waren € 87,24
Totale schadepost: € 957,47

Ook een klacht indienen over HubHub?