Klacht HUBO: Aankoop van deur kan niet geretourneerd worden

TvdAa

Hoe de onderneming in elkaar zit, weet ik niet. Maar via Deurenexpress.nl heb ik een vorige week een onbehandelde boarddeur besteld via internet. Bij aankomst was de deur vies met zwarte verfspatten.

Bij het raadplegen van de voorwaarden op deurenexpress.nl bleken dit de algemene voorwaarden + kvk van Hubo, en ook bij de correspondentie was er sprake van een Hubo mail adres. Het betreft Hubo Antonides.

Ik heb een mail gestuurd dat ik wilde afzien van de aankoop. In eerste instantie gaf Hubo Antonides aan dat de kosten voor het retourneren €30,- zouden bedragen terwijl hier nergens in het aankoopproces noch ergens op de website over wordt gecommuniceerd. Hier maakte ik dan ook bezwaar tegen.

Vervolgens vond Hubo Antonides dat retourneren niet mogelijk was omdat een vuile deur geen geldige reden is (???). Ik heb geprobeerd de eigenaar van Hubo Antonides uit te leggen dat er sprake is van een herroepingsrecht op internetaankopen maar hier geen reactie op gekregen.

Ik verwacht mijn gedane betaling van €113,65 uiterlijk binnen 14 dagen retour op mijn bankrekeningnummer komt en ik kosteloos de deur kan retourneren/ opgehaald wordt.

Ook een klacht indienen over HUBO?