Opgelost door HUBO: lekkende voordeurluifel

content Opgelost
Gebruiker1593794789

ik heb op 4 mei een voordeurluifel gekocht bij Hubo Amstelveen.
Die heb ik geplaats op 29 mei 2020 ,maar op 14 juni zag ik dat er water tussen de plaat bleef staan , contact opgenomen met het bedrijf en gevraagd wat de oplossing zou zijn, daarop kreeg ik als antwoord dat ik de luifel maar moest demonteren de plaat laten drogen en dan de buitenkanten afplakken met tape en dan de luifel weer monteren. hierop heb ik geantwoord dat dit geen garantie is ,waarop werd geantwoord dat aan de plaat niets mis is , maar hij had wel het bedrijf van de luifel ingelicht en het zou niet meer voorkomen. dus is er wel iets mis met de plaat. Uiteindelijk heb ik een rolletje tape gekregen en hij hoopt dat het daar mee allemaal opgelost was. hierop geantwoord dat ik daar wel een vergoeding voor wilde hebben , maar dat gaat niet gebeuren was het antwoord. Dus zou ik nu graag willen dat er toch een regeling komt waardoor het probleem is opgelost. dit is niet zoals een garantie moet worden behandeld

Graag zou ik zien dat het bedrijf een nieuwe plaat laat komen en ik een geldelijke vergoeding krijg voor de uren die eraan gewerkt worden.
En anders moet het bedrijf de luifel zelf maar in orde komen maken

HUBO
    Beste,

We hebben uw klacht gelezen en er wordt vanuit het hoofdkantoor contact met u opgenomen om tot een goede oplossing te komen.

Met vriendelijke groet

Hubo klantenservice
    Gebruiker1593794789
    zijn in onderhandeling over de oplossing , een gedeelte is al toegezegd , maar de vergoeding over het werk is nog geen uitsluitsel op gegeven.
    Gebruiker1593794789
    er is een eerste stap gezet door Hubo Amstelveen , maar nog niet helemaal naar wens

Gebruiker1593794789
wij zijn er samen uitgekomen over de oplossing die voor beide partijen acceptabel was

Ook een klacht indienen over HUBO?