Klacht Hudson’s Bay: Artikel uit folder niet te koop bij Hudson Bay Amsterdam

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 332866
Gebruiker
V. Kors
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen week folder ontvangen van Hudson Bay. Er staat een regenboog zeemeermin barbie in voor 23,95. Vandaag speciaal hiervoor naar Hudson Bay in Amsterdam gegaan om deze te kopen. De barbie was daar niet te koop. Ben erg teleurgesteld. Heb de klantenservice gebeld. Kreeg te horen dat niet alle artikelen in de folder in alle filialen verkrijgbaar zijn! Dat staat er dus niet bij in de folder!

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij de barbiepop toestuurt met factuur.

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het jammer is dat de barbie niet op voorraad was op het moment dat je het warenhuis bezocht. De actie loopt van 15 november t/m 5 december zolang de voorraad strekt. Het is dan ook niet mogelijk de barbie na te sturen naar je huisadres. Uiteraard zou je ons binnen de actietermijn kunnen contacten om na te vragen of hij wellicht alsnog is binnengekomen, maar dat kunnen we niet garanderen. Hiervoor kun je weer ons Contact Center benaderen: https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/algemene-informatie/contact/. Ook voor overige vragen ben je bij ons Contact Center aan het juiste adres. Nogmaals bedankt voor je bericht. We waarderen je feedback enorm. Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
V. Kors
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen