Klacht Hudson’s Bay: Foute communicatie betreft korting zwemshorts

Decoy11

Mis communicatie store Maastricht
Zwemshort actie 20% rekken vol met Ralph Lauren echter hierop geen korting bij de kassa.
Afd. Manager gaf aan dat het idd erg ongelukkig is gecommuniceerd echter gaf de korting niet omdat ze de opmaak zo moesten uitvoeren vh hoofdkantoor.
Zeer misleidend en uit principe de boel laten liggen en bij de buren de bijenkorf de short voor de volle prijs gehaald. Jammer voor hudson's bay maar met dit soort communicatie gooi je de volledige klantbeleving in duigen.

Jammer

Verleen de korting 20% zoals gecommuniceerd staat in het filiaal in Maastricht.

Hudson’s Bay
    Beste meneer/ mevrouw Tuit,

Wat jammer om te lezen dat u onze actie als misleidend heeft ervaren.
    Bij Hudson's Bay zijn wij hard aan het werk om al onze kortingsacties zo duidelijk mogelijk te communiceren naar onze gasten.
    Dat is in dit geval niet gelukt en dat vinden wij erg jammer.
    Wij willen je bedanken voor het delen van jouw ervaring en zullen deze meenemen als goede feedback, zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Wij hopen je in de toekomst toch nog te mogen verwelkomen in een van onze warenhuizen.

Hudson's Bay

Decoy11
Ze hadden gewoon 20% korting moeten verlenen. Het stond er duidelijk voor en later is de voorraad ook snel uit de schappen gehaald. Het ging om 14 eur korting. De slechte herinnering blijft nu met bijbehorend mondeling delen aan een ieder onbegrijpelijk. Maar goed ik werk 24 jaar I'd detailhandel dan snap je dat je dit ten alle tijden moet voorkomen. Jammer gemiste kans nu gaat het ook niet zo goed met HB!! Bedankt en de short is bij de bijenkorf alsnog aangeschaft. Grt jelger

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?