Klacht Hudson’s Bay: genaait.

John.

Retouneren T-shirt, ik had afgelopen donderdag (22-03-18-) in den haag een tshirt gekocht bij hudson bay, thuis shirt goed gepast en deze was te ruim , dus ik met het artikel terug naar de winkel willen ze het niet innemen want het is een x aangeweest ( max 5 minuten , lijkt me dat dat in de winkel ook gebeurd met passen bijv.) , het is niet n hele dag gedragen of whatever , slechts om te kijken hoe het zit, voordat je wilt vragen waarom ik dat niet in de winkel deed, het was 10 minuten voor sluitingstijd, nu zit ik alsnog met een shirt waar ik niets mee kan en een retourservice van niets, want enige vorm van begrip had ik graag gezien.
Nu heb ik er niets aan, en jullie het niet willen innemen? jammer... professionele uitstraling is 1 ding, nu de service nog en de klantbehandeling.

Gewoon als bij elke andere kledingwinkel, zich houden aan hun eigen retour regels en niet met een flauw smoesje iemand afwimpelen

Hudson’s Bay
    Bedankt voor het achterlaten van een klacht. We begrijpen dat het erg vervelend is dat je het shirt niet kon retourneren in de winkel. Het is echter zo dat elke ruiling of retour grondig wordt beoordeeld in onze warenhuizen. Hierbij wordt gekeken naar de voorwaarden en op basis daarvan besloten een artikel wel of niet terug te nemen. We hebben contact gezocht met onze collega's in Den Haag en het shirt voldeed volgens hen niet aan de algemene retourvoorwaarden. Zij hebben in dergelijke situaties het laatste woord. Helaas kunnen we je in deze kwestie dus niet anders informeren. Met vriendelijke groet, Hudson's Bay

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?