Klacht Hudson’s Bay: het onprofessioneel en beschuldigend behandelen van een klacht
Details
De klacht
In een gebleekte bloes bleek een bleekvlek te zitten.Deze vlek ontdekte is tijdens het strijken van de bloes ( ik had toen het kaartje al verwijderd)
Ik kan de bloes niet terug doen omdat ik de bleekvlek er zelf in heb gemaakt omdat bij Hudsons Bay geen kleidingstuk met vlekken de deur uitgaat.
alles in de rekken wordt grondig gecontroleerd.
Dat dit laatste niet klopt werd al snel bevestigd toen een gelijke bloes uit het rek werd gehaald waar nog knijpers en koord aan de achterzijde van deze bloes zaten ( geen goede controle)
Toen werd mij verteld dat er nog een vlek op de mouw zat.
Deze vlek kan ontstaan zijn als bv iemand met wat smerige handen langs de kledingrekken loopt.
Ik heb aangegeven dat ik de bloes best wil wassen omdat deze vlek er zeker uitgaat maar dat dan de bleekvlek niet verdwijnt. Het antwoord was dat ze de bloes dan zeker niet meer konden verkopen ( nou volgens mij was/ is deze niet meer te verkopen met de bleekvlek).
de verkoopleidster bleef erbij dat ik zelf de vlek heb gemaakt.
Ik kan met 100 % zekerheid zeggen dat ik deze vlek er niet in heb gemaakt.
Ik heb aangeven dat iedereen in de winkel vlekken kan maken en dat dit met 100% zekerheid niet te controleren valt.
Dat alles gecontroleerd wordt bij Hudsons Bay klopt ook niet want twee dagen daarvoor heb ik nog een T-shirt van mijn zoon teruggebracht en deze is zeker niet gecontroleerd , werd direct weggelegd ,omdat de verkoper druk bezig was met de nieuwe T-shirts die ik kocht.
Als antwoord/opmerking kreeg ik van de verkoopleidster: of heeft u die OOK smerig teruggebracht.
Ik ben erg geschrokken van de onprofessionele en beschuldigende houding van de verkoopleidster.
Ik heb er geen moment bij nagedacht, bij het terugbrengen van de bloes, dat ik op zo'n beschuldigde manier zou worden behandeld. Ik ben ten goede trouw teruggegaan met de bloes omdat een bleekvlek op een gebleekte spijkerbloes wel eens vaker zal voorkomen
De oplossing
retour nemen van de bloes of liever nog de bloes vervangen voor dezelfde bloesUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.