Opgelost door Hudson’s Bay: Levering & Service falen!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 339414
Gebruiker
Van Eijck 2018
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdagavond kerstcadeau voor mijn dochter geplaatst, de levertijd hiervan is nergens te bekennen op de website. De bevestigingsmails afgewacht en ook hier staat niks vermeld over het moment van leveren.
Vandaag gebeld met Hudson gebelt en ja we hanteren vijf werkdagen en kunnen eigenlijk gewoon niks voor je doen, oké maar heb ik hem dan wel voor de kerst, antwoord Geen Idee!
Kan hem dan in de winkel voor miii wegleggen, nee sorry dat kan niet.. twee worden voor Hudson en de service DIEP TRIEST!

Sta je dan met lege handen tegenover je dochter van 4! Met dank aan Hudson Bay!

De oplossing

Bestelling uiterlijk
Maandag in huis of het weekend deze op kunnen halen in de winkel zonder weer te hoeven betalen!

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat we op dit moment door de extreme decemberdrukte een gemiddelde levertijd van 5 werkdagen hebben. Dit staat ook op de website vermeld: https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/algemene-informatie/bezorgen/. Vervelend dat je hier niet van tevoren van op de hoogte was! We zien dat de bestelling gisteren is overhandigd aan PostNL en dat de geplande bezorging vandaag is. We raden je aan om de Track & Trace in de gaten te houden zodat je precies weet wanneer je hem ontvangt. Nogmaals bedankt voor de feedback en alvast fijne feestdagen gewenst. Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van Eijck 2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket wordt vandaag bezorgd door PostNL hier ben ik erg blij mee, wel teleurstellend dat je via deze weg wel geholpen en gehoord wordt en niet als je het via de normale klantenservice weg doet
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?