Klacht Hudson’s Bay: Michael Kors horloge slecht qualiteit batterij super snel leeg

MKfreak

Ik heb een smartwatch gekocht van Michael Kors. Ik heb half jaar in mijn bezit ik zat paar maanden in buitenland vandaar dat ik niet zo snel kunnen regelen anderhalf jaar garantie zit er nog op. Batterij heel snel leeg hij houd niet eens een dag vol. Gebeld naar Hudson bay voorstel ter reparatie opsturen, hallo de horloge is niet stuk hij werkt perfect alleen de batterij is zo snel leeg ik heb hem gekocht voor €369 voor de bedraag verwacht ik wel wat beter. Hopelijk een goede oplossing want ik ben wel een trouwe klant van Hudson bay.

Oplossing: geld terug, kado bon voor hetzelfde bedrag of ruilen met gewone Michael kors horloge mits zelfde waarde.

Hudson’s Bay
    Bedankt voor je bericht! Wat jammer om te horen dat het horloge niet aan de verwachtingen voldoet. Omdat het gaat om een aankoop die je in het warenhuis hebt gedaan, dienen we je te verwijzen naar het warenhuis. Daar kijken onze collega's naar de mogelijkheden. Je kunt hiervoor naar de horlogeafdeling op de begane grond in Zwolle. Ook mag je met de bon naar een van de andere warenhuizen. Nogmaals bedankt voor de feedback! Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?