Klacht Hudson’s Bay: Misleiding

Marcojac

Zojuist bij hudson bay maastricht geweest en zag daar op de balie bij de michael kors horloges staan op alle michael kors sieraden 30% korting. Toen ik een horloge wilde aanschaffen werd mij doodleuk verteld dat dit niet op de horloges geld. Ik vind dit absoluut totale misleiding en niet fair naar jullie klanten.

Zojuist gebeld door hudson bay maar bij hun zijn horloges geen sieraden

M. Jacobs

Wil gewoon mn 30%

Marcojac
    Dat is dus de wijze hoe hudson bay met je klacht omgaat ze bellen je doodleuk op en verklaren je op een nette wijze voor gek en sturen je met een kluitje in het riet.
    Hudson’s Bay
    Beste Marco, we begrijpen de verwarring. Wel is het inderdaad zo dat horloges uitgesloten waren van deze actie, wat onze collega's je in het warenhuis en vervolgens ook aan de telefoon vertelden. We snappen dat je ervan baalt dat je geen horloge met korting hebt kunnen kopen, maar we kunnen je hierover niet anders informeren. Met vriendelijke groet, Hudson's Bay

Marcojac
Dit is natuurlijk een standaard praatje van jullie maar de juwelen staan 200 meter verderop dan waar t bordje bij de horloges staan telefonisch werd verteld korting geld alleen op de uitloop artikelen. Maar op jullie bordje staat duidelijk op alle michael kors sieraden dus blijft t misleiding. Erg jammer hoe jullie met je klanten omspringen. Geef jullie fout gewoon toe en t was klaar t ging hier om een verjaardagscadeau wat t dubbel zo zuur maakt. Ga vanavond in ieder geval klacht indienen bij de reclame code commissie. Gelukkig alles op beeld vastgelegd

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?