Klacht Hudson’s Bay: Ondergoed niet retour, door geen duidelijke afspraken naar de klant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377141
Gebruiker
Klacht11juli
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon heeft ondergoed gekocht van het merk Boss.
Helaas was het niet de goede maat. De volgende dag ben ik meteen terug gegaan naar de winkel,maar daar namen ze het niet retour.
Op de bon stond NIET dat je het ondergoed niet mocht ruilen en bij het afrekenen hebben ze ook niets gezegd.
Hij is heeft €39.95 betaald voor de onderbroeken..
Dit is toch te gek, , dat je geen geld terug krijgt. Mijn zoon spaart steeds en als hij weer wat geld heeft dan kan hij iets kopen wat hij mooi vind.
Nu is hij zijn geld kwijt en hij heeft ook geen ondergoed wat past.
Wat meer duidelijkheid is wel zo handig

De oplossing

Geld retour of ruilen

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer of mevrouw Boss,

    Zoals er in het warenhuis hebben aangegeven is het niet mogelijk ondermode te ruilen. Dit staat ook op de aankoopbewijs. In dit geval is het helaas niet mogelijk om een u tegemoet te komen met de mogelijkheid om de onderbroeken te ruilen of het geld te retourneren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht11juli
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets.Dus geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen