Klacht Hudson’s Bay: Problemen met member account

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 339715
Gebruiker
Serieus#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een jaar geleden member geworden en tot nu toe werden er altijd netjes punten bijgeschreven, na aankopen daarvan gewoon mail gekregen, kan ook gewoon inloggen op mijn mail adres, maar na een bezoek afgelopen week in Amsterdam en schoenen te hebben gekocht konden ze mijn email niet meer terugvinden in het systeem !
Een kwartier verder en een lange rij wachtenden achter mij werd er gezegd om telefonisch contact op te nemen met HB.
Uiteraard bij thuiskomst direct gedaan..werd er vermeld dat mijn account op "sleep" is gezet ??!!
De reden...omdat ik me in de winkel in Almere member had gemaakt ?!
Verder uitleg van hun kant ...."het is een technisch probleem"
En daar kan ik het mee doen
Dus WEG opgespaarde punten !!!

De oplossing

Dat het opgelost wordt !!

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goed dat je even contact opneemt. Vervelend dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je Club Hudson's Bay account. We raden je aan even contact op te nemen met ons Contact Center zodat zij daar kunnen kijken wat er aan de hand is en je verder kunnen helpen. Je kunt ze bereiken via de kanalen op onze website: https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/algemene-informatie/contact/. Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Serieus#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot 2x toe telefonisch contact gehad met "klantenservice" om vervolgens afgescheept te worden. Kunnen het probleem niet vinden en doen het af als een technisch probleem? Advies was om maar een nieuw account aan te maken :( Wat een minachting naar de klant toe! En super dat er een platform als klachtenkompas bestaat, alleen triest als een winkelketen pas reageert wanneer je een probleem/klacht via deze weg laat weten! Want via hun contact center word je onbeschoft te woord gestaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen