Klacht Hudson’s Bay: Slijtage dure winterjas na 1 seizoen.

sad Niet opgelost
Winterjas071

Winterjas gekocht en na slechts paar maanden gedragen te hebben ziet hij eruit alsof ik hem al jaren heb! Slijtage, drukknoop eraf, verkleurd.
Hudsons bay kan de drukknoop laten maken. Verder kunnen ze niks doen. Ik vind dit niet kunnen.

Mijn klacht ten eerste serieus nemen. Niet aankomen met, we kunnen de drukknoop laten maken. De jas ziet eruit alsof ik hem al jaren heb! En dit terwijl ik 3 jassen met elkaar afwissel en de jas dus maar een aantal maanden gedragen heb.
Stuur de jas op naar de firma. Ik neem aan dat ze contact hebben met hun merken.

Hudson’s Bay
    Bedankt voor je bericht. We snappen dat je ervan baalt dat de jas op plekken slijtage vertoont. We zien dat je over deze kwestie al een aantal keer contact hebt gehad met ons Contact Center. Helaas kunnen we je niet anders informeren dan onze collega's in het warenhuis en op het Contact Center al hebben gedaan. Mocht je toch nog gebruik willen maken van het aanbod om de knoop te laten maken dan kun je dit uiteraard alsnog laten doen in het warenhuis. Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Winterjas071
Knoop laten maken

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?