Klacht Hudson’s Bay: Slijtage dure winterjas na 1 seizoen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 328613
Gebruiker
Winterjas071
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Winterjas gekocht en na slechts paar maanden gedragen te hebben ziet hij eruit alsof ik hem al jaren heb! Slijtage, drukknoop eraf, verkleurd.
Hudsons bay kan de drukknoop laten maken. Verder kunnen ze niks doen. Ik vind dit niet kunnen.

De oplossing

Mijn klacht ten eerste serieus nemen. Niet aankomen met, we kunnen de drukknoop laten maken. De jas ziet eruit alsof ik hem al jaren heb! En dit terwijl ik 3 jassen met elkaar afwissel en de jas dus maar een aantal maanden gedragen heb.
Stuur de jas op naar de firma. Ik neem aan dat ze contact hebben met hun merken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht. We snappen dat je ervan baalt dat de jas op plekken slijtage vertoont. We zien dat je over deze kwestie al een aantal keer contact hebt gehad met ons Contact Center. Helaas kunnen we je niet anders informeren dan onze collega's in het warenhuis en op het Contact Center al hebben gedaan. Mocht je toch nog gebruik willen maken van het aanbod om de knoop te laten maken dan kun je dit uiteraard alsnog laten doen in het warenhuis. Met vriendelijke groeten, Hudson's Bay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Winterjas071
Datum
Uiteindelijke oplossing
Knoop laten maken
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen