Klacht Hudson’s Bay: Slipper van het ene filiaal naar het ander

Fox

Slipper Canto slipper black, €49,95 zou te koop zijn in Amstelveen. Eenmaal daar, 1 slipper maat 40 en 1 slipper 41! Dus kon niet verkocht worden. Deze nog wel in Amersfoort. Personeel heeft mij super goed geholpen! Maar personeel mocht NIET de slippers laten over komen van Amersfoort naar Aveen !!! Ook niet als ik de kosten per post zelf zou betalen!! Belachelijk!!!!
En dat terwijl Hudson’s Bay een andere uitstraling (luxere) wilt geven.
Personeel super, maar top op hoofdkantoor is 10x niets!!!

Mij tegemoet komen!! Had vooraf betaald inclusief porto kosten!!
Pech gehad!! Terwijl ze in Amersfoort in filiaal aanwezig waren! En staat op hun eigen site, gratis verzending en retourneren boven €49,00! Terwijl ik zelf nog porto wil betalen. Slippers zijn €49,95! Gewoon super slechte service!! Zich verschonen met K...... smoesjes ! Loopt geen sterveling in filiaal !

Hudson’s Bay
    Bedankt voor uw bericht. Ik snap zeker dat u ervan baalt dat de slippers niet meer op voorraad zijn in Amstelveen. Ik heb op de foto's kunnen zien dat de slippers beperkt op voorraad waren. In het geval van een beperkte voorraad kunnen we geen garantie geven dat het nog op voorraad is in het warenhuis. Indien de warenhuisindicator aangaf dat ze beschikbaar (in het groen) waren zou het er wel moeten zijn. Tijdens de sale willen we iedereen een eerlijke kans bieden om de slippers te halen. Om deze rede kunnen de slippers niet opgestuurd worden. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?