Opgelost door Hudson’s Bay: Tas is atuk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 306197
Gebruiker
Petra van londen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In mei waren we bij jullie in de winkel in Maastricht en heeft me dochter een Valentino tas gekocht.
Nu heeft ze hem Savonds gelijk gebruikt en blijkt dat de ketting steeds uit de sluiting valt jet veertje is niet helemaal goed.
Vandaag 1-6-2108 is ze in de haag bij jullie geweest en word er niks aan gedaan ze moet hem zelf maar laten maken bij een schoenmaker.
Niet echt goede service lijkt mij.
Gr Petra van Londen

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht, Petra. Wat jammer om te horen dat de sluiting van de tas van je dochter niet helemaal naar behoren werkt. Artikelen die in het warenhuis zijn gekocht, kunnen enkel geretourneerd of geruild worden in het warenhuis. Onze collega's kijken daar of een artikel aan de retourvoorwaarden voldoet en hebben hierin het laatste woord. We hebben inderdaad in onze vestigingen geen reparatieservice om artikelen te laten maken. Wat we wel graag willen doen, is vanwege het ongemak een gift card ter waarde van 10 euro per post sturen. Mocht je van dit aanbod gebruik willen maken dan vragen we je vriendelijk dit te bevestigen en een adres door te geven aan ons Contact Center: https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/algemene-informatie/contact/. Ook voor overige vragen kun je ons daar bereiken! Met vriendelijke groet, Hudson's Bay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra van londen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is een tas van 80,00 en ze doen er niks aan. Ze heeft hem gekocht en bij aankomst bleek de tas stuk tezijn. Nu krijgt me dochter een kado bin van 10,00. Daar is het probleem nog niet mee opgelost. Ga er in de toekomst niks meer kopen. Slecht service.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen