Opgelost door Hudson’s Bay: Te veel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 370780
Gebruiker
-
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag twee bh’s, een broekje en een topje gekocht. Toen ik thuis de bon controleerde zag ik voor het topje te veel heb betaald. Het kaartje zegt manguum collection 19,95, maar op de bon staat hij voor 29,95.

De oplossing

Ik wil de 10,- euro terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Jammer om te horen dat de prijs die u heeft betaald niet overeenkomt met de prijs op het prijskaartje. Ik wil u vragen een bezoek te brengen aan ons warenhuis en u te melden bij de Click & Collect Servicebalie. Ze gaan met u meekijken en u zo goed mogelijk helpen. Vergeet u ook niet de kassabon mee te nemen.

    Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

    Fijne ochtend.

    Met vriendelijke groet,
    Kevin

Uiteindelijke oplossing

Auteur
-
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy