Opgelost door Hudson’s Bay: Website klopt niet met winkel.

content Opgelost
Dorievd

Een uur gereden voor een jas van superdry, er stond op de site dat hij nog aanwezig was in Amersfoort(sale)

Bleek alle sale al terug gestuurd te zijn, maar op de site staat het nog steeds.

De medewerkster zei dat er meerdere klanten voor andere producten met hetzelfde probleem gekomen waren.

Een superdry jas met een goede korting.

Hudson’s Bay
    Beste D. van Dongen, wij begrijpen dat je baalt dat de jas niet meer op voorraad was in Hudson's Bay Amersfoort! Het kan voorkomen dat er een vertraging zit in de warenhuisvoorraad online en de actuele voorraad in het warenhuis. We willen je voor het ongemak graag tegemoet komen. Zou je hiervoor je e-mailadres met ons willen delen in een privébericht? We horen graag van je! Vriendelijke groet, Hudson's Bay.
    Hudson’s Bay
    Dank je wel, Dominique. Dit is zeker iets waar we aan gaan werken! Hou je mail in de gaten voor een goedmakertje! Een hele prettige dag verder. Vriendelijke groet, Hudson's Bay.

Dorievd
10 euro shop tegoed. Heel netjes!!

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?