Opgelost door Hudson’s Bay: Website klopt niet met winkel.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 357506
Gebruiker
Dorievd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een uur gereden voor een jas van superdry, er stond op de site dat hij nog aanwezig was in Amersfoort(sale)

Bleek alle sale al terug gestuurd te zijn, maar op de site staat het nog steeds.

De medewerkster zei dat er meerdere klanten voor andere producten met hetzelfde probleem gekomen waren.

De oplossing

Een superdry jas met een goede korting.

2 reacties

  1. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Beste D. van Dongen, wij begrijpen dat je baalt dat de jas niet meer op voorraad was in Hudson's Bay Amersfoort! Het kan voorkomen dat er een vertraging zit in de warenhuisvoorraad online en de actuele voorraad in het warenhuis. We willen je voor het ongemak graag tegemoet komen. Zou je hiervoor je e-mailadres met ons willen delen in een privébericht? We horen graag van je! Vriendelijke groet, Hudson's Bay.
  2. Auteur
    Hudson’s Bay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank je wel, Dominique. Dit is zeker iets waar we aan gaan werken! Hou je mail in de gaten voor een goedmakertje! Een hele prettige dag verder. Vriendelijke groet, Hudson's Bay.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dorievd
Datum
Uiteindelijke oplossing
10 euro shop tegoed. Heel netjes!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hudson’s Bay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen