Klacht Hugo boss: Bloezen waardeloos kwaliteit

Klachtnummer
# 259544
Gebruiker
blossomnt
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Beste Hugo Boss
klantenservice

Ik heb een aantal
bloezen bij jullie gekocht afgelopen november 2016 en ben erg ontevreden over
de kwaliteit ervan. Het zijn dure bloezen (boven 170 euro) en hiervan verwacht
ik dat ze lang meegaan en ook hun kwaliteit en kleur behouden.

Echter ze
beginnen nu al af te rafelen – na 3 keer dragen al. Dit is erg vreemd omdat ik
nooit meer dan 1x per maand dezelfde kleding draag aangezien ik veel kleding en
schoenen (meer dan 120 paar) heb.

Daarnaast houd ik
mij aan de was voorschriften dus dit kan ook niet de reden zijn. Ik heb veel
pakken van Hugo Boss en ben daar erg tevreden over en ook over de jurken en
schoenen. Ik ga ervan uit dat Hugo Boss staat voor gedegen kwaliteit. Echter de
bloezen blijken allemaal een levens duur
te hebben van 4 a 5 maanden (groene en oranje vertonen beide dezelfde
symptomen) ? Dit is voor mij niet acceptable en eigenlijk wil ik dat dit op de
een of andere manier vergoed wordt!

In afwachting op
jullie antwoord, verblijf ik,

**Persoonsgegevens verwijderd door de moderator**

De oplossing

Ik wil graag een vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hugo boss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hugo boss?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen