Klacht Hugo boss: Letter S van horloge laat los

Klachtnummer
# 364260
Gebruiker
Boss
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon heeft in juli 2015 een Boss horloge van ons cadeau gekregen.
Van dit horloge laat de letter S los.
Wij zijn naar een juwelier gegaan waar ze ook Hugo Boss verkopen, daar de juwelier waar wij de horloge hadden gekocht failliet is.

Wij moesten 31,50 betalen nog voordat er iets gemaakt is. Dit was om de letter S vast te zetten en het deksel weer waterdicht te maken. Ik vind dit een slechte service en kwaliteit van Hugo Boss daar het horloge in nieuwstaat verkeert en het horloge duur is bij aanschaf.

De oplossing

Het geld vergoeden die mijn zoon nu vooraf heeft moeten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hugo boss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hugo boss?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen