Klacht Hugo boss: Ruilen Pantalon

Dickbalt

Tijdens een ' Vrouwen uitje ' in Barcelona in december 2015 kocht mijn vrouw een pantalon aldaar voor mij in een Hugo Boss filiaal met een voor mij gangbare maat. Eenmaal thuis bleek deze maat niet geschikt voor mij en was de pantalon te klein.
Via de klantenservice van Boss is getracht deze te ruilen hier in Nederland, maar na diverse telefoontjes kregen we de E- mail het verzoek tot ruilen in behandeling was genomen , echter omdat deze beslissing op het ' juiste niveau ' genomen diende te worden binnen de Boss organisatie ging dit 6 tot 8 weken tijd in beslag nemen.

Inmiddels hebben wij een pantalon in bezit die nergens voor kan dienen , en uitsluitend in een kledingkast kan hangen. De service verlening van Hugo Boss is hiermede ge√ętaleerd. Klanttevredenheid moet voorop staan in een tanende industrietak , zoals de kleding handel. Als je dat niet begrijpt en je uitsluitend op verkoop concentreert moet je terug naar school of ben je de volgende die failliet gaat.

Het ruilen van de gekochte pantalon voor een goed passend exemplaar of geld terug.

Wij vinden dat Hugo boss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hugo boss?