Klacht Hugo boss: Slechte service na niet ontvangen bestelling

Klachtnummer
# 283942
Gebruiker
Maurits Marx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 november heb ik een paar schoenen besteld. Via track en trace zouden deze op woensdag 15 november bezorgd zijn om 13:00 uur. Ik was op dat moment thuis maar heb niets ontvangen . Ook geen briefje in de bus. Na telefonisch contact niet ontvangen formulier ingevuld en terug gestuurd waarna postonderzoek gestart werd. Wekelijks verschillende keren gebeld en aangegeven dat we de schoenen nodig hebben voor bruiloft op 12 december. Na telefoon op zaterdag 2 december zou ik maandag 4 december terug gebeld worden omdat hier een meerdere over moest beslissen. Dit is niet gebeurd. Na zelf weer gebeld te hebben op dinsdag 5 en woensdag 6 december waarin ik weer heb aangegeven dat de tijd behoorlijk dringt en we de schoenen echt nodig hebben krijg ik te horen dat postonderzoek nog loopt en dat afgewacht moet worden. Ik krijg geen geld terug en ook geen nieuwe schoenen toegestuurd. Schandalig zo'n behandeling als je duidelijk aangeeft hoe belangrijk het is dat je de schoenen voor 12-12 moet hebben.

De oplossing

Onmiddelljk mijn geld terug ontvangen en een gedegen compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hugo boss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hugo boss?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen