Klacht Huid Uniek: Behandelingen niet volgens afspraak vermeldt op de vouchers.

P. Stevens

Samen met mijn dochter had ik een gezellige middag georganiseerd met een schoonheidsbehandeling. Mijn dochter zou een pedicure behandeling en ik een manicure behandeling:
De manicure omvat het vijlen en polijsten van de nagels, terugduwen van de nagelriemen, een heerlijke scrub en ontspannende handmassage. De voetverzorging omvat het schoonmaken van de voeten, het knippen van de nagels, terugduwen van de nagelriemen, eventueel eelt wegvijlen, een heerlijke voetscrub en voetmassage. Beide behandelingen worden afgesloten met gellak. Straal nu met schitterende handen of voeten!Het enigste wat we kregen was gelakte nagels met gellac en een creme op handen en voeten. Slechts een uurtje werk en hebben er 36 euro voor betaald. Ruim teveel voor deze summiere behandeling dus. Na het indienen van de klacht bij de eigenaresse mocht er 1 behandeling worden overgedaan! Hier ben ik het niet mee eens. Twee behandelingen zijn niet volgens de afspraken verricht. Geen contact meer te krijgen.

Aangezien het contact zo moeizaam is verlopen met de eigenaresse is het niet prettig om hier voor een nieuwe afspraak te gaan. Wens mijn geld terug van socialdeal of in ieder geval een tegoed voor onze aanschafwaarde.

Huid Uniek is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Huid Uniek?