Klacht Huidinstituut Cura: Bon groupon cura cosmetics

Klachtnummer
# 62887
Gebruiker
murf94
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin maart heb ik een bon gekocht bij groupon voor 3 cavitatie behandelingen bij cura cosmetics. Toen ik daar op dinsdag 1 april een afspraak had, vertelde zij mij daar dat er maar ter grote van een a5 formaat werd behandeld en 1 been tegelijk, dus zou ik nog 3 behandelingen er bij moeten kopen om allebei mijn benen 3 keer te kunnen behandelen. Hierna heb ik een klacht ingediend bij groupon dat ik mijn geld terug wilde van de resterende behandelingen omdat er nergens duidelijk die informatie stond dat er maar zo weinig werd behandeld en 1 been tegelijk. Ik heb hier mail contact over gehad met groupon, volgens hun moest ik eerst een bevestiging kijgen van Cura Cosmetics dat ik daadwerkelijk 1 behandeling heb gehad. na vele malen bellen naar cura cosmetics nog steeds geen bevestiging, dit bij groupon aangegeven. zij zouden hier achteraan gaan (5 mei)...

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huidinstituut Cura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huidinstituut Cura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen